Tuesday 20 September 2011

rumah separa terbuka.

assalamualaikum...

eheem eheem.biasanya bila raya perut lah organ dalaman paling gumbira bernyanyi riang ria lagu raya.hikk.haruslah kan.rumah terbuka wajiblah byk sampai rasa macam nak kerat badan tuh kpd 4 bhgn nak pegi semua open house punya pasal.kan kan.lepastu makan sampai tak hengat dunia,lupa diri,tak nampak orang kiri kanan dah.buruk peghangai hoii.ehh,tapi bukan saya lewww.saya sentiasa supan santun dirumah orang.kehkeh.

hurmm cerita pasal open house tahun ni lagi sekali rumah aku tak buat open house pon.selalu kalau aku cakap mak buat lee open house,terus mak aku buat muka hoiii.sentap maks nokss.mak aku cakap malas lah,leceh lah.dan yg paling aku sentap mak aku cakap kamu bukan nak tolong pon.heiii,sapa cakap orang malas?kurang rajin ajeww.hikkss.mak cakap lagi kalau orang nak datang,datang aje.nanti mak masaklah serba sikit jamu depa makan.hukk.kuciwa hatiku.haha.

punya panjang mukadimah aku padahal nak cerita pasal sabtu lepas punya cerita aje.kawan2 adik aku yg belajar dekat poly s.alam tuh nak terjah rumah kitorang.konon konon konvoi raya ahh.entah berapa puluh bijik rumah diorang pegi harituu sampai rumah kitorang pon dah tengahmalam.sampai adik aku yg bongsu tuu dah dok bising bising cakap eii mana kawan anah nii.penat je adik tolong mak tadi tapi kawan anah tak datang pun.haha.mengong punya budak.padahal tolong pegi kedai aje pun bising mengalahkan macam dia tolong masak.menu pada hari itu adalah laksa,nasi himpit kuah kacang dan dadih mangga nyamnyam.tp laksa dan nasi himpit adalah bukan feveret aku dari dulu sampai sekarang.taktaulah kenapa aku mmg tak boleh nak telan laksa tuu.hukk.

punyalah ramai kawankawan dia,adalah dalam 20 orang camtuh.sampai penuh rumah.aku pulak jadi tak keruan dalam rumah sendiri.haha.nasib baik dekat dapur tuu ada komputer.makanya online lah aku.kahkah.hurmm dah taktau apa mahu dibebel marilah kita layan gambar yg aku sendiri taktau motif adik aku snap.kehkeh.

half of the girls.  ;)
meh meh jemput makang.  :)
see,siyesly aku taktau motif adik aku snap gambar ni.apa dia ingat ini agensi cari jodoh ke hape snap gambar gini ginian.kehkeh.ehh,abg ni lah yg panggey aku kakak tuu.sentap hati maks noks.i baru 20 tahun hokkey!  *_*
mmg lah kerusi aku tuu empuk boleh tido sampai takmau bangun sampai esok.kan.hikk. :)
ini sahsahlah tgh layan bola.sebab time depa2 ni sampai kitorang tgh layan bola.perak lawan sabah tak silap.dan yeayy haruslah perak menang kan.ehh,yg belakang tuu siap berkerusi urut tau.ehh,bila nak bayar?kahkah.
the last,gambar kenangan beramai ramai bersama tuan rumah.heee.  ;)

yeaayy.dah habes.ehh,aku nak guna istilah apa ehh utk jamuan makan ni.nak guna rumah terbuka haruslah tidak kan sebab tak jemput sesiapapun.emm apa ehh.rumah separa terbuka boleh?haha.bolehlah.

ehh,okelah macam dah panjang sgt entri ni.babai.

cakapcakap : selamat beropen house semua!  =_=

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...