Thursday 10 November 2011

bulan november | bulan kahwin.

assalamualaikum...

sekarang dah nak masuk pertengahan bulan november. cuti sekolah pun dah nak mula. ke ada dah adik2 yg buat cuti sendiri neh? tamau tamau, tak baik begitu ye adik2. jadilah macam kakak neh, sgt rajin pegi sekolah. org cuti pun dia pegi sekolah. *ohh, tipu je* haha. 

bila start cuti sekolah je haruslah org berlumba lumba nak buat kerja kahwin kan. dekat rumah aku neh bersepah sepah dah kad kahwin. macam macam rupa ada. mak aku siap tanda dekat sampul kad tarikh kenduri tuu, so that takdelah terlepas pandang kan. nak chek bukak satu satu haruslah tak rajinnya punn. hewhew. tadi saje2lah tgk2 balek kad2 kahwin tuu. chek punya chek 20.11.2011 neh ada 3 ke 4 kenduri nak kena attend. waduh waduh, mak saya sudah pusing. haha. gila byk kau org buat kenduri 20.11.2011. dan tarikh itu sgt cantik.  :)

ehh, esok 11.11.11 kan. wuhuuu. tarikh cantik jugak tuhh. mak sedara aku (cousin mak) nikah esok. tp kitorang tak balek pun sebab nikah je pun. kenduri bulan 12 nanti. balek time kenduri jela. hehe. btw, nak wish selamat pengantin baru utk cuya aku neh. hewhew.

p/s: sape lagi kahwin bulan november? selamat pengantin baru jugak saya ucapkan. hihhiih.  ;)

pstttt.. aku suka kenduri kahwin buat dekat rumah. lebih mesra tetamu. heheh. korg2, suka yg mana? kenduri kahwin dekat rumah or dewan/hotel?



sampai sini je..

baiiii. 

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...