Tuesday 1 November 2011

haloo haloo november | happy birthday wishes

assalamualaikum...

yuhuuu. oktober sudah melabuhkan tirai. november datang menjengah. hope hari2 yg bakal  mendatang ni memberi keceriaan dan seribu rahmat utk awak awak semua!  ♥♥♥ ni utk korg. hihih.

ohh november. siyess byk benda dah aku rancang utk bulan ni. hope menjadi and bejalan lancar. ameen. oh ye 1 november juga adalah tarikh birthday adek busuk aku sorg neh. haha. dia lah kawan baik aku, kawan gaduh aku dekat rumah ni. macam hanjeng kucing dah. hewhew. tp gaduh2 manjew saje. esok2 baik balek. lepastu gaduh balek. dan rotate lah benda same hari2 sampai boring. kehkeh. ni pun baru je lepas gaduh dengan dia. hikhik.  ;)

so dgn ini kakakmu yg baik haty mahu wish happy birthday yg ke 11th. hoho. jgn nak merajuk2 je keje. dah besar dah. semoga panjang umur. belajar rajin2. tahun depan UPSR woah! takdapat 5A siap. kahkah. *macam aku dulu 5A* hiii.    ;)

ehh. macam lawa pulak no dia. sume 1 je. 1.11.11 11tahun. hik. iloikkeess.

juga utk korang yg sambut birthday sepanjang bulan 11 neh. happy birthday yaww!   ;)



si birthday boy. muhd. rabbani bin razali

huuu. itu saje mahu bebel. baiii korang.  ♥

psstttt.... hui, naseb baik budak kecik ni taksuke cake. kalau tak harus aku kena bersilat dengan tepung dekat dapur harini yooo! hihi.

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...