Monday 31 October 2011

ada budak comel tag saya lah.

assalamualaikum...

honestly aku cakap aku taktau hapemenda jadah mendalah tag2 neh. so bila budak comel bernama yayasept   mentag aku. so mari kita menjawab soalan2 maut dari makcik neh. haha. 

1. Sejak bila korang berblogging
bulan july tahun ni. hehe. baru je lagi.   ♥
2. Makanan fav korang?
byk kot. semua aku telan. tolak batu kayu LAKSA! haha.  ;)
3. Korang tengah lapar gila, tapi dalam masa sama korang mengantuk sangat. korang pilih makan atau tidur?
TIDUR! tidur lagi nikmat dari makan wehh. dah tidur haruslah lupa yg aku sedang lapar. kehkeh. 
4. Korang memilih kawan tak?
haruslah TAK! aku ni siapa je pun nak pilih kawan.  ;)
Siapa orang yang korang percayai?
adik aku kott. entah. tp mostly secret2 aku ada dekat dia. berani dia pecahkan. aku belasah! haha. sebab tuu kott aku PERCAYA dia. *aku jenis susah nak percaya org* ♥
5. Bercinta dalam alam maya ni, boleh percaya ke?
depends la. kalau dah jodoh, bercinta alam maya ke realiti ke kawen jugak kan. hihi.  ♥
6. Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik, setuju dengan statement ini?
TAk berapa setuju. semua manusia pernah buat silap. macamtu kesian lah dekat org2 yg pernah jadi jahat kan? 
7. Ade orang kata, kadang-kadang kita kena jadi hipokrik jugak. penjelasan anda?
SETUJU. kalau selalu mengalah pun lama2 org pijak kepala. jadi tak salah kalau kadang2 nak jadi hipokrit .
8. Sayang tak berbalas, pernah nak menghadapi situasi macam ni?
SELALU! haha. 
9. List nama tarikh lahir yang sentiasa berada dalam memory anda.
1. haruslah diri sendiri. ;)
2. family. ;)
3. close friends. ;)
10. Last, anda kenal tak siapa saya? haha.
hoii! ni soalan mintak pelempang ke hape? TAKKENAL! kahkah.   ♥


mar! sudah jawab. terimalah jawapanku seadanya. hikhik.

kbaiiii!    

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...