Tuesday 18 October 2011

ROMAN by roman feat. kilafairy - ost drama TIHANY tv9 -

assalamualaikumm...

last week aku ada tertengok satu drama dekat tv9. hari isnin haritu sementara tunggu kelas kau maria stat. TIHANY tajuknya. not bad ceritanya cuma aku kurang faham sebab tengok sekerat2 kan. hheehe. sebenarnya aku lebih tertarik dengan ost drama tuu. ROMAN tajuknya. penyanyi roman (grup) ft kilafairy. wow! kilafairy bibir sexy tu nyanyi woah. ehh kauorang jangan tanya aku kenapa tajuk lagu dengan nama penyanyi dia sama. sebab aku pun taktau. ;) festaim dengar macam tertanya2 jugak ahh siapakah gerangan yg bersuara merdu itu. rupanya anak dara rohana jalil si kilafairy. awak boleh tukar karier lah lepasni cik kilafairy oi. nyanyi pulaks. buat album komfem laku. ehehe.   ;)


meh layan lagu ni. boleh pilih nak slow version atau fast version. teheee.   *_*


 ♥ ♥ ♥



ini slow version. 

 ♥ ♥ ♥



ini fast version.


aku lebih suka slow version. lebih mendayu dayu gitu bila dengar. kehkeh. dasar budak jiwang. papepun thumbs up utk pencipta lagu ni amylea azizan. hah tak kenal? amylea af3 kenal? yeah, dia lah tuu.hee. apa yg aku perasan lagu2 ciptaan dia sumenye superb. kira boleh layan lah kan. byk jadi ost drama je kan. jarang2 dengar dekat radio. kalau ada pun sekejap masa cerita tuu tengah on-air. lepas tuu tak dengar dah. kecuali kalau kau rajin pegi search youtube. papepun teruskan berkarya.  ;)




nah gambar kilafairy bersama bibir sexy beliau utk korang. hikhik. 

kbaii .   ♥ ♥ ♥

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


2 kawan curah isi haty:

Amylea Azizan said...

Salam.. Thank You for support swetie.. Bg pihak Roman and Kilfairy jugak.. pls support kila and roman utk next song dorang semua,,

Amylea

Syieda Li said...

@Amylea Azizan


salam sis amylea! welkam. hehe kecik punye hal je tuhh. ohh, haruslah support! teruskan berkarya. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...