Tuesday 11 October 2011

happy birthday shaziela elisya !

assalamualaikum...

hukk.cerita sabtu lepas hari selasa baru nak hapdate ! dush muka sendirik sekali ! hiksss. takde cerita gempak pon sebenarnya. cumanya malam sabtu haritu kitorang sefamily pegi rumah chik aku dekat ukay perdana sana.chu nak selebrate bufday anak dia haritu. taktahulah kenapa dia tak selebrate dekat rumah dia kan. tp bagus jugaklah. fuhhh, sebab aku lemah betol kalau pegi rumah 2 orang bapak sedara tersayang aku neh. bukan lemah sebab aku taksuka ke apa, diorang ni suka betol duduk rumah tinggi2. kalau ada hencik lif tahan lah lagi. kehkeh. sampai2 lepas lelah dululah. hikkk.

happy 5 th birthday shaziela elisya ! uit besar dah budak kecik ni. dulu dulu masa kecik2 punyalah susah orang nak dekat dgn dia. sikit sikit lari nyurok muka dekat abah dia. malulah kunun tuu. haha. sama jelah macam abg ngn kakak dia kecik2 dulu. haish! *oke finelah aku pon same jugak dulu kecik2 pemalu.sampai sekarang ai pemalu yaww!* kehkeh.   =_=

kita layan gambar jelah ye..



siyess kek dia sedap. ada aiskrim dalam. beli dekat pistachios tak silap. nyamnyam dan diet aku haritu memang kelaut. mak marah. hukk. ala mak sikit je amek. nak rasa je. tulah sape suruh angkut aku sekali. kehkeh.  -_-


ini dia birthday girl. comel yaww! dan aku sgtlah tensyen saat snap semua pic dia. sebab mata pandang kelain aje. mana taknya, ramai paparazi mamarazi malam tuh nak snap pic dia. taktau nak pandang mana satu. retiss of the night lah katakan. yeayeah!  ;)


kazens ! yg hijau shazwan, biru fifi, pink shaziera bersama birthday girl ! 
*sila jgn keliru sbb yg hijau abg,pink adik. nmpk macam pink kakak kan.br darjah 2 tuu. hehe*



dan ini adek aku yg gedik takmau join sanp2 gambar. malu2 kunon. nyampahs!


abah ! along pon nak selebrate birthday macam adik jugak! hikk.


oke! jom potong kek. alamak cemana nak potong ni?  ;)


ohh. kena posing dulu ke? oke2.  :)


orite! dah boleh potong dan mentekadarah! hinshins.  -_-



the endd..


bye semua !


♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...