Monday 29 August 2011

SESI MENSEPAHKAN DAPUR PART 2 : biskut raya siap!

assalamualaikum...

seems like macam lamanya aku tak online dengan tenang dan aman tanpa gangguan.kenapa?sebab hari2 pon aku online tp badan tempat lain.lari sana sini.bz dengan biskut raya semua.heyy,biskut siap suda.hoyeaahh!at last.semua setel.lega maks noks.hehe.


naseb baik nak hari2 akhir puasa ni adik aku ada lah tolong sikit2.takdelah aku kelam kabut sangat.ahh,itupun kena paksa.sekeh kang.makan nak,tolong taknak.haha.terasa lengkap raya tahun ni.semua buat sendiri.ehhh,ehh,baju raya mak buat.heheh.










fevret nih. biskut kacang. bahan di sikit aje. nak buat sikit punya renyah. nak goreng kacang lah dulu,buang kulit,blender.haish.fenat ahkak tau.haha.tp yg aku buat ni agak macam kalau kau tersentuh sikit je dah bederai.hah.tensyen.ingatkan dapatlah jadik sebijik macam yg jual kat kedai tuu.sodap je.makan pon tak berderai.kehkeh.takpe2,tahun depan cuba lagi.practice make perfect. kan kan. ;)


ni tat.tp letak stroberi.mak suruh.i ikut je.sebab ni bukan fevret aku pon.siyes ckp tak pernah makan pon.tahun ni kot baru try rasa.hehe.sedap ahh.ehh,tengoklah sape buat.kahkah.  ;)


ehh,oke.bye.

p/s : entri ni dah lama gila bertapa dalam draft tuu.asyik lupa nak sambung.haish!  :D




cakapcakap : tahun depan kalau ada peluang nak buat bisnes biskut raya lah pulak.  ;)



♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...