Wednesday 20 July 2011

aku merinduimu. ;)

assalamualaikum..

haha.tajuk entri taknak blah kau kan.rindu sapa?hah.of coz belog cumel aku ni.lame tak bukak.tak hapdate.haish.bukan sebab malas oke.ini semua gara2 brodband aku yg dah overlimit itu.sebab apa overlimit,sebab aku terlebih guna lah.over sgt on9 pakai brodband,bukak itu,bukak ini.semua stok berat2 punya.lagi youtube.

makanya buat sementara terpaksalah aku on9 guna internet desktop dekat dapur ni.huu.jadinya takdapatlah aku nak hapdate belog sebab aku macam tak selesa lah nak taip2 ni pastu mak aku lalu belakag.abah aku lalu.adik aku pulak nak intrefrem jugak.haishh.taksuke.macam idea aku tetiba boleh jadik kering gitu.haha.*alasan*.  ;)

ohh,itu aje nak bebel malam ni.ni pon dapat hapdate sebab line clear bebeh.mak dah tidur.abah dok leka depan tv.tgk apa taktau.haha.ekceli nak hapdate cerita kenduri cukur jambul anak saudara aku yg baru (anak cousin aku).tapi gambar semua tak transfer lagi.nanti nantilah.huu.

bye!

cakapcakap: saya sangat membosan duduk rumah!


♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...