Friday 8 July 2011

DAY 2;2 : cabaran 2 entry 1 hari selama seminggu. -dia-

assalamualaikum..

entry kedua harini.heee.entry kali ni khas utk si dia.wahh.siapakah.jom start!  ;)

emm.aku kenal dia pada tahun 2004.waktu tuu dia comel sangat.telatah dia,keletah dia buat aku tertarik.aku suka suara dia.kalau nyanyi part tinggi woww!tp ada jugak org2 takpuas hati dgn dia.kata itu bukan nyanyi.itu jerit!wehh,kau jeless letteeww.aku tau.haha.papepon,dia ni kuat semangat.pedulik lah apa org nak kata.mulut org kan.

bebrapa tahun berlalu.aku masih mengikuti perkembangan dia.naik turun,jatuh bangun dia.walaupun dari jauh.sebab waktu tuu aku tak mampu nak ikut dari dekat.semua yg berkaitan dia aku ambik tau.tak kesah lah org nak aku aku ni gila.terlalu obses ke hape.janji aku puas. :)

satu hari aku pergi satu karnival ni.kebetulan,dia pon ada promosi produk.aku pon apa lagi,happy takpayah cakap lah.tunggu punya tunggu,dia muncul woww!dia sgt cantek bila face to face.aku dapat salam dia.berinteraksi one to one dgn dia.tym tuu rasa macam,ohh,bahagianya.hee.then,ada sesi bergambar.tp kena beli produk dia dulu.aku pon beli lah.nak bergambar punya pasal.peluang bukan senang nak dapat kan.balek rumah aku cerita dekat mak.wahh gembiranya aku.  ;)

tp sekarang aku dengar dia dah nak kawen.hmm,dah sampai jodoh dia kan.aku gembira utk dia.harap dia akan bahagia dengan pilihan hati dia.

ohh.cukup cukup lah kau melalut syieda oii.meh la aku revealkan siapa 'dia' ni.
drumm rollllllll...................................................................................................................................
............................................................................!!





































ini lah 'dia' yg aku dok cerita dari tadi.comel kan dia.
inilah FARAH DIANA ANUAR.mmg aku minat dia sejak AF lagi.dari dia umur 19.belom matang lagi tym tu.gelak nak kuat aje.tak cover langsung.tp dia tetap comel bagi aku.wahaha.sekarang ni bertambah tambah cantik bila dia dah bertudung.so takdapatlah aku nak uplod gambar aku dgn dia.sebab tym tu dia belum bertudung.yes,sebagai menghormati dia jugak.  ;)

now aku dengar dia nak kawin dah.i'm so happy for her.next week tak silap.15 julai.selamat berbahagia yaww sis!i luv u!! ;)


farah masa majlis tunang.  ;)


ini kad kahwin mereka.cute je bentuk kipas.  :)

ehh,sampai sini dulu.jumpa lagi esok.
babai u ollss.

p/s:gambar semua adalah hasil dari pakcik google.terima kasih.  ;)

cakapcakap: selamat pengantin baru. ;)

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...