Sunday 10 July 2011

DAY 4;2 : cabaran 2 entry 1 hari selama seminggu. -najwa latif-

assalamualaikum..

ehh,mesti semua orang dah kenal budak comel ni kan.she's sgt talented.padahal muda lagi.sebaya adik aku pulak.form 4. 1st time aku tau pasal dia ni time bace belog cik epal tak silap.lepastu mula lah aku discover pasal dia.pegi youtube.denga lagu2 yg dia dah cover.she's got suara yg very the sedap macam kalau boleh makan mesti kau nak makan.haha.gila takboleh blah perumpamaan aku kan.tapi dalam ramai yg suka ada jugak yg tak suka.lumrah lah tuu.keja nak mendengki orang.sampai bila nak maju.haishh.

dalam byk2 lagu dia dah cover,aku suka gila dia cover lagu penakut by yuna.bestt.tp yg ni bukan dia lah main gitar.

nahh meh layan video dia.
babai.   ;)





cakapcakap : layanzz.  ;)

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...