Thursday 7 July 2011

DAY 1;2 : cabaran 2 entry 1 hari selama seminggu. -sate kajang-

assalamualaikum..

ehh,jumpa lagi.ahahaha.dah kata nak 2 entry sehari haruslah kan.hee.gigih oke aku nak hapdate ni.wuuuu.oke,korg penah makan sate??suka makan sate??haruslah penah kan.kalau tak sila pegi duduk dalam hutan sana.heee.kenal sate kajang tak??(ohlagisekalikalautakkenalpegidudukhutansana) ;).duludulu kan tym umur aku belum baligh lagi aku ingat sate kajang ni ada dekat kajang je wehh.yela,dah terang lagi bersuluh dekat plastik beg tuu tulis, SATE KAJANG HAJI SAMURI.sah sah lah budak innocent lagi comel macam aku ni igt gitu.haha.rupanya besepah sepah, dekat R&R pon ada.

duludulu jugak aku ingat sate kajang ni adalah antara sate paling sedap.sebab sesapa pon aku jumpa mesti cakap gitu.dan lagi sekali aku budak yg innocent lagi comel ini pon percaya lah bujurbujur.haha.1st time aku makan sate ni dalam haty terdetik,"wah betollah org cakap,sedap gylee wookk".hee.lagi lagi kuah dia lah.fuhhh marveles waa cakap luu.sampai hirup2 pinggan wehh.(gilataksenononh).haha.sate dia pon bole lah sedapnya.patutlah orang dok gile2kan sate ni.tapitapi harga dia plusplus bergandalah dari yg kau beli dekat pasar malam sana.biasalah barang branded.hee.kalau macam budak tanam anggor macam aku nak beli haruslah di pikir doplohpatkali.lastlast sate pasar malam jugek.huuu.

tapi kan,sekarang aku rasa sate ni dah tak marveles macam dulu.taktau lah orang lain.tp tekak aku berkata begitu.ehh,tekak boleh berkata kata eh??ahh,ghasaklah.wahaha.yes,kuah dia dah tak sesedap dulu.sebab bagi aku sate ni yg menyedapkan dia adalah kuah kan.dagingnya sama je ghopenya.gitu jugak.beza besar kecik aja.ehh,dalam dalam tak sedap tuu habes jugaklah aku makan.wahaha.nak buat macam mana orang belanja.bak kata ku tadi,budak tanam anggor macam aku nak makan sate mahal mahal ni mmg tak ahh.

ehh,oke lah nak sambung makan sate.
babai.  ;)

cakapcakap: bersyukur dengan apa yg ada.  ;)



♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...