Saturday 9 July 2011

DAY 3;1: cabaran 2 entry 1 hari selama seminggu. -marilah kita bersih membersih-

assalamualaikum..

seperti yg diketahui umum,hari ini adalah hari dimana satu perhimpunan telah diadakan.perhimpunan BERSIH katanya.berita semua dok buat liputan pasal ini.wooh!siyess aku bukanlah ikut sangat halhal politik gini.wat serabot aje.so,biarlah mereka dengan cara mereka.

entahlah.aku nak komen banyak pon bukan aku reti sgt.tapi dari apa yg aku perhatikan benda ni sgtlah menyusahkan semua org.cuba korg fikir,tetiba ada emergency ke macam bini nak beranak,anak saket.haa,tak ke naya gitu.orang tuu nak cepat tros lah jadi lambat.macam aku tgk berita tadi,semua dok mengeluh.ada yg sampai nak mengamok.yela saket jiwa oke terperangkap dalam jemm.kedai2 pulak semua nya terpaksa ditutup atas arahan polis utk keselamatan dorg jugak.tgk kan dah rugi tuu terpaksa tutup kedai sehari.yg mereka2 yg buat benda ni tak fikir ke semua tuu??aiyyooo.

akhir kata,lu pikirlah sendiri!mana baik mana buruk.masing masing dah besar.ada otak pakai lah.
ehh,okelah.aku pon nak g bersih membersih gak ni.penyapu dah tunggu tuu.
haha.babai.  ;)


p/s:teringat auntie india dekat berita tadi cakap."nak salahkan sape?nak salahkan jalan ka?"  *lebih kurg gitu lah,lepastu mmg aku bantai gelak sebab cara dia cakap tuu cam kelakar.marah tp muka ada senyumm.*  ;)


cakapcakap: jom 'BERSIH'kan rumah jom.  ;)





♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...