Tuesday 26 July 2011

a day at smvskl.

assalamualaikum..

wuu.lama gila tak update belog.abahku,bila nak bayar brodband ni.susah lah nak on belog cenggini kalau takde brodband.wahaha.suka hati je nak suroh org bayakan cecepat an.tp siyess la,aku rasa kalau aku takde leptop and brodband memang belog ni akan tak berhapdate seperti tak bertuan.macam aku cakap haritu lah,tak bess on belog dekat desktop dapur.wuwuuw.

ehh.sabtu lepas aku keluar.ye ye.bess dapat keluar.gila heaven kott.yela berapa lama pulak aku dok terperuk dekat rumah kan.so peluang takkan dilepaskan.aku ikot mak abah pegi sekolah adek aku no3 dekat setapak nun.ada sukan tahunan asrama.walaupun agak boring,tapi at least aku dapat keluar sudah.haha.

so ini cerita sabtu lepas..

mula2 sampai haruslah daftar.konon2 boleh dapat cabutan bertuah.tp hampeh.kitorang memang lah tak berapa nak bertuah pada hari itu.hikk.then berdiri sikit punya lama bawah pokok barulah abah ajak pegi cari kerusi nak duduk.hah baru rasa saket kaki.wahaha.tengok lah pakcik2 makcik2 warden2 ni main games.macam2 ada.

mula2 penjaga vs warden lelaki game futsal.warden menang taksilap.haha.kelaka tengok dorang dok sepak2 bola.ada yg terjatuh pulak.haish.lepastu penjaga vs warden perempuan game netball.yg ni aku tak ingat sapa menang.haha.lain2 game kopek buah oren,mumia,puzzles.utk kanak2 pon ada.mewarna and isi air dalam botol.dan yang paling penting semua2 tuu aku tak join pun.tengok aje.tapi2 abah aku join main kopek kulit oren.sape paling panjang menang.and adek aku setelah dipakse menjoin game isi air dalam botol.aku jadi fotografer ajelah.hee.

mehh mehh layan gambar mehh.






kupas jangan tak kupas.haha.



tak menang pon sebab tak panjang. :(



ini budak kecik lepas dipaksa baru nak join.haish.


kegarisan,sedia,mula!!


cepat2!


muka budak gelabah.haha


akhir sekali haruslah muka owner belog kan.hihi.


ehh,oke lah.babai.   ;)

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...