Wednesday 6 July 2011

baru.

assalamualaikum..

fuhhfuhhh!!!adess,apekah yg baru.hiii.belog lah.ini yg ke-4.ekceli dilema jugak lah aku mendecide nak buat belog ni ke tidak.sebab belog before ni iaitu belog ke3 kuh maseh oke.tp atas beberapa sebab terpakse buat baru.so this the belog.utk tidak membuatkan aku lagi mcm menyesal tak sudah delete belog lama tu,every design dlm belog lama habes aku copy paste dekat sini.haha.exactly the same wehh.dah mcm belog kembar pulak.url belog aje yg bertukar.  ;)

setelah berpenat lelah aku edit sana,edit sini.inilah hasilnya.lawa tak?cepat cakap lawa.huu.sebenarnya belog yg dulu tuu takdelah byk benau entrynya.12 je utk 2 bulan lebih aku berbelog.haha.sikit giler kan kan.tp aku rasa macam itulah antara pencapaian terbaik aku dalam bebelog ni.sebab belog belog yg sebelomnya adalah 1,2 entry macam tu lepastu aku tak bukak bukak sampailah aku terlupa emel n paswed. :D.

so utk belog baru ni aku telah mencabar diri sendiri.ececeh.cabar apa?yes,aku telah mancabar diriku yg sememangya pemalas nak MAMP.. ni utk buat 2 entry dalam 1 hari selama seminggu.hah.agak agak boleh ke wehh?i'll try my best!eceehh.cabaran ini hanya akan bermula esok.hheee.


ehh,btw salam kenal dariku.
okelah,babai.   :)

cakapcakap: rumah takde air.  :(

♥ terima kasih kerana sudi baca ♥


0 kawan curah isi haty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...